ارتودنسی

ارتودنسی ثابت - ارتودنسی متحرک - ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی

ارتودنسی ثابت - ارتودنسی متحرک - ارتودنسی نامرئی

  • ۰
  • ۰

خدمات ما

کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر ناصری دارای انواع امکانات لازم با رعایت تمامی نکات بهداشتی می باشد . در این کلینیک  تخصصی با توجه به نیاز بیمار کلیه خدمات دندان پزشکی از جمله موارد زیر انجام می گیرد :

این کلینیک دندانپزشکی مدرن با مدیریت دکتر ناصری  فعالیت خود را آغاز نمود، به دلیل کیفیت زیاد خدمات و رضایت بالای مشتریان درمان های خود را به سمت بخش تخصصی تر گسترش داد ، این مرکز با بهره گیری از ساختار مدیریتی متفاوت و همکاری با دندانپزشکان و متخصصان بنام در حوزه های تخصصی همچنین تجهیزات پیشرفته و به روز به یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در حیطه ی درمان های تخصصی مثل  انواع روش های ارتودنسی ،جراحی لثه تبدیل شده است.

با توجه به سابقه ناخوشایند در زمینه درمان های دندانپزشکی، در این مرکز سعی بر فراهم آوردن محیطی بسیار آرام به همراه تکنیک های جدید جهت آسایش و آرامش خاطر شما مراجعه کنندگان کرده ایم.

کلینیک دندانپزشکی دکتر ناصری خود را متعهد می‌داند تا با آموزش دادن به اعضاء خانواده بزرگ خود از بروز بیماری‌های دهان و دندان پیشگیری کند. ما در این کلینیک تخصصی دندانپزشکی روش‌های مختلف پیشرفته و تخصصی را برای درمان مشکلاتی ارائه می‌دهیم که در اکثر کلینیک‌ها فقط یک روش معمول برای مرتفع ساختن آن‌ها عرضه می‌شود.

اهداف کلینیک تخصصی ارتودنسی  دکتر ناصری

  • برآورده ساختن نیازهای مربوط به سلامت دهان و دندان‌ها از طریق عرضه دستگاه‌های پیشرفته، مواد باکیفیت و خدمات تخصصی در محیطی حرفه‌ای
  • ارتقاء سلامت دهان و دندان‌های مراجعین که بهبود قابل توجهی را در سلامت جسمی، اجتماعی و روحی ایشان ایجاد می‌کند.
  • ارائه خدمات متناسب با نیازهای روز جامعه
  • افزایش  اعتماد به نفس افراد

دکتر ناصری دارای یکی از بهترین کلینیک های تخصصی ارتودنسی در اصفهان می باشد . آدرس این کلینیک اصفهان، توحید میانی، نبش کوچه 13 ، ساختمان آریانا، طبقه 5 واحد 23 می باشد .

صفحه خدمات ارتودنسی دکتر ناصری

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • drnaseri drnaseriorthodontis

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی